Gruyère

Posted on November 27, 2005. Filed under: Jalan-jalan - Travel, Photo - Pictures |


The main church.


Proyek pariwisata terbaru untuk melestarikan desa Gruyère.


Desa Gruyère. Ciri khas Swiss dapat dilihat dari gedung-gedung yang mempertahankan arsitektur originalnya.


Pemandangan dari desa Gruyère. Tipikal Swiss. Gunung, pohon, dan rumah ala country side.

P.S: Ollie, here are the pictures. More will come.🙂

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

4 Responses to “Gruyère”

RSS Feed for Another try Comments RSS Feed

Où sont les tonneaux de fromage?

Ou les bon-bons de chocolat?

🙂

ciao
espresso.over-blog.com
..

Hei…bagus, gue pernah lewat swiss tp pas salju, tp sapi2 masih aja pada merumput…

Kapan ya ke swiss/alpes?

nanti kalo ada kesempatan aku ke sana, ketemuan ya Pit??😀

Macchiato: Nggak kepikiran mo motret keju ama coklat…entar deh, kalau pas jalan-jalan ke pabriknya.🙂

Naga: Harus ketemuan dong kalau kamu sempet ke sini. Entar kita jalan-jalan bareng, dan malemnya ngeblog bareng..hehehe.

So beautiful…! I’m like a crying mom… pas liat foto2nya Pipit.
Amazing… my daughter tinggal in such of heaven😉
Terus foto2 ya Pit… dan doain gue bisa nyusul…


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: